Tak tady je testovací jízda. Během testovací jízdy jsem neustále v některých místech slyšel docela hlasité klepání, a ne, a ne přijít na to co to dělá. Jinak lokomotiva jezdila docela pěkně a neměl jsem jiné připomínky. Co se týká vzhledu, tak tam až tak spokojený nejsem je nějak široká, to si jinak můžete porovnat na obrázku níž, kde je vyfocena s hodně podobnou lokomotivou od Roca. Ta fotka tam je ale právě kvůli tomu klepání, o kterém píšu, že jsem slyšel během testovací jízdy. Záhada ale byla odhalena hned po testovací jízdě, když jsem chtěl lokomotivu odstavit na jinou kolej, než po které se jezdilo. Normálně se zasekla o přestavník PIKO svým pluhem.
A to bylo to klepání… Nesekla se během testovací jízdy jen proto, že výhybky s tímto přestavníkem byly na okruhu, kde jezdila jen za rovinou nebo mírným obloukem, takže zachytávala, ale projela. No a tady kde se sekla, je výhybka za velkým obloukem, takže k vybočení pluhu došlo ještě víc a dál se nejelo…
Když srovnám podobnou 372 od Roco, tak ta je viditelně celkově užší a pluhy má výš, takže k tomuto problému nedochází. Prostě někde pánové z MTB udělali chybu…
Takže 362, je teď odstavena na opravně a čeká, jak se rozhodnu. Buď pluh obrousím, což není velký problém, ale tak bych přišel o záruku. Nebo ji hned reklamovat, ale v tom případě tuto lokomotivu již nebudu mít, protože mi určitě nevyrobí nové pluhy. Je to ale jednoznačně chyba na straně výrobce. Tyto přestavníky PIKO se běžně používají i když asi moc populární nejsou. Jenže já nemám jak podpovrchové přestavníky v místech, kde je používám namontovat – není tam zespodu přístup ani místo.
MTB jsem kdysi strašně chtěl, ještě jsem si pohrával s myšlenkou zssk ale když vidím tu širokou kysnu tak ani nechci. A koukal jsem na viedu že taky pajdá jako acme a dokonce mi pajdá i novej rokáckej brejlovec
Vše, co mám od MTB nebylo nikdy dokonalé, ale tohle je hrůza… V žádném případě nedoporučuji kupovat!